Välkommen till min Paranormala blogg!

Välkommen hit främling. I den här bloggen kommer jag att lägga upp bilder,historier,filmer och även eget materiel.

Den här bloggen innehåller då alltså materiel som handlar om spöken,andar och allt annat övernaturligt.

Jag kommer ifrån en stad i Norrland som heter Skellefteå, och ifall det är så att just du har hittat ett ställe här i stan som du skulle vilja ha bilder ifrån så säg bara till mig så åker jag mer än gärna dit och fotograferar och skriver ner fakta. Sist jag var ute och grejade så var jag på en kyrkogård här i stan.

Med det här så vill jag säga dig att ifall du letar efter bloggar som tar upp ämnen som spöken och andar, så har du kommit rätt. Det här e bloggen du ska läsa.

Kommentarer
Postat av: curious

ett grymt ställe att göra en dokumentär om är akamella ödekyrkogård uppe vid muodoslompolo.. varit där 2ggr.. hyffsat creepy ställe iaf nattetid!

2008-11-10 @ 23:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0